Yuran kedai FREE sampai hujung tahun
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 ada tak nak joint kelas jahitan manik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mami bety
Peniaga
Peniaga


Number of posts : 15
Age : 39
Registration date : 2008-07-31

PostSubject: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Thu Aug 07, 2008 5:24 pm

asalamualaikum..
kepada kawan-kawan yang di hormati lagi di sayangi..

saya NORBAITIE
Just nak tanye.. :?: :?:

:arrow: ada tak sesiapa kat sini nak joint kelas jahitan manik
sunny LOC : bandar baru sentul,KL
:king: TARIKH: 16/8/08(sabtu) atau 17/08/08(ahad)
queen YURAN : RM85.00

JOM LA JOINT SEKALI..... flower flower

hubungi/sms : norbaitie - 012 3397602
email : norbaitie77@yahoo.com


BEST OFFER LUNCH FREE


Last edited by mami bety on Sat Aug 16, 2008 3:50 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
setia
Moderator
Moderator


Number of posts : 9082
Age : 50
Location : Klang
Registration date : 2008-07-24

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Fri Aug 08, 2008 7:04 am

eehh suka juga nak belajar jahit manik ni....tapi masa takde ni...semua benda nak terpa...

norbaitie ni sedara ngan Fara ekkk???
Back to top Go down
View user profile http://www.khamsehar.blogspot.com
mummy_suki
Ahli Hangat
Ahli Hangat


Number of posts : 807
Age : 32
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Fri Aug 08, 2008 8:31 am

setia wrote:
eehh suka juga nak belajar jahit manik ni....tapi masa takde ni...semua benda nak terpa...

norbaitie ni sedara ngan Fara ekkk???

bkn sedara kak
kakak ipor jek... Laughing
wakakakkaka... Laughing
tp ktorg cam kawan je dia sllu kena buli ngan fa
jgn mara ar...
Back to top Go down
View user profile
setia
Moderator
Moderator


Number of posts : 9082
Age : 50
Location : Klang
Registration date : 2008-07-24

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Fri Aug 08, 2008 12:27 pm

mummy_suki wrote:
setia wrote:
eehh suka juga nak belajar jahit manik ni....tapi masa takde ni...semua benda nak terpa...

norbaitie ni sedara ngan Fara ekkk???

bkn sedara kak
kakak ipor jek... Laughing
wakakakkaka... Laughing
tp ktorg cam kawan je dia sllu kena buli ngan fa
jgn mara ar...

jahatnya ko!!! apasal suka buli kakak ipar....nanti akak jumpa dia akak ajar dia cara nak menghentak org yg suka membuli ni hehehhee pirat
Back to top Go down
View user profile http://www.khamsehar.blogspot.com
mummy_suki
Ahli Hangat
Ahli Hangat


Number of posts : 807
Age : 32
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Fri Aug 08, 2008 1:22 pm

ajorlah kak
sikit pun tak takut
ekekekkekek pirat
Back to top Go down
View user profile
setia
Moderator
Moderator


Number of posts : 9082
Age : 50
Location : Klang
Registration date : 2008-07-24

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Fri Aug 08, 2008 4:30 pm

mummy_suki wrote:
ajorlah kak
sikit pun tak takut
ekekekkekek pirat

ni kena kasi test dulu baru takuttt pirat
Back to top Go down
View user profile http://www.khamsehar.blogspot.com
mami bety
Peniaga
Peniaga


Number of posts : 15
Age : 39
Registration date : 2008-07-31

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Mon Aug 11, 2008 10:36 pm

[quote="setia"]
mummy_suki wrote:
ajorlah kak
sikit pun tak takut
ekekekkekek pirat

ni kena kasi test dulu baru takuttt pirat[/quote


memang pun fara nie kakak

ala akk mesti kenal sye la...
akak kan penyokong kuat DRA masa sya menang ratu 60an masa kat gathering WMC hari tu....
hehehe Razz queen
Back to top Go down
View user profile
setia
Moderator
Moderator


Number of posts : 9082
Age : 50
Location : Klang
Registration date : 2008-07-24

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Mon Aug 25, 2008 7:02 am

mami bety wrote:
setia wrote:
mummy_suki wrote:
ajorlah kak
sikit pun tak takut
ekekekkekek pirat

ni kena kasi test dulu baru takuttt pirat


memang pun fara nie kakak

ala akk mesti kenal sye la...
akak kan penyokong kuat DRA masa sya menang ratu 60an masa kat gathering WMC hari tu....
hehehe Razz queen

akak kenal ko...tapi yg geram tu akak tak kenal fara....
Back to top Go down
View user profile http://www.khamsehar.blogspot.com
mummy_suki
Ahli Hangat
Ahli Hangat


Number of posts : 807
Age : 32
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Tue Sep 09, 2008 9:32 am

setia wrote:

akak kenal ko...tapi yg geram tu akak tak kenal fara....

tu yg geram tu kan kak
punye lama kita borak tp kenal pun idak lagi
hehehehhe.... Laughing
ampun kan patik tuanku :king:
wakakakaka Very Happy
Back to top Go down
View user profile
izanman
Moderator
Moderator


Number of posts : 2485
Age : 45
Location : shah alam
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Mon Sep 15, 2008 6:39 pm

kat shah alam takde ke orang nak ajar kelas jahit manik nie
Back to top Go down
View user profile http://izanmann.blogspot.com/
Fida



Number of posts : 1
Age : 41
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Thu Sep 18, 2008 8:38 am

meh la buat kat jb lak...saya leh tolong carikan tempat n kengkawan...saya pon minat gak nak join tapi kat jb lah..leh turun tak??? Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
azna01



Number of posts : 2
Age : 37
Registration date : 2008-09-18

PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Thu Sep 18, 2008 3:09 pm

boleh join x? Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
niftygur
Guest



PostSubject: jahit manik   Wed Aug 12, 2009 11:51 am

erm..kalau ader klas area wangsa maju bg tau eh...saya duk ara kem wardieburn...

murah tu rm85...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ada tak nak joint kelas jahitan manik   Today at 8:52 am

Back to top Go down
 
ada tak nak joint kelas jahitan manik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Joint Personnel Support Unit (JPSU) is in disarray
» TPI
» Madeleine McCann inquiries: Met wants 'joint investigation team'
» QQ the youngest jamaican singer put on some funny facial expression in his video whine your waist
» Joint ARVN Briefing

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Beli online :: Lepak :: Seni Kraf & Jahitan-
Jump to: